پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119798
ساحلي بازان مقابل اسرائيل به ميدان نرفتند
تاریخ انتشار : 1393/09/21 23:48:39
نمایش : 1285
تيم الف ايران در ديدار مقابل رژيم اشغالگر قدس به ميدان نرفت و از صعود به مرحله بعد مسابقات تور جهاني بازماند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم الف ايران (تيم ۲۷ مسابقات) متشکل از صابر هوشمند و بهمن سالمي که با پيروزي برابر ميزبان براي اولين بار به مسابقات اصلي تور جهاني صعود کرد، ابتدا مقابل اسپانيا (تيم ششم مسابقات) به ميدان رفت که در دو ست پياپي با امتيازات ۲۱ بر ۱۹ و ۲۱ بر ۱۷ مغلوب اين حريف قدرتمند خود شد.

درست چند ساعت بعد نماينده کشورمان مقابل تيم نروژ (تيم يازدهم مسابقات) به ميدان رفت و در يک بازي زيبا و تحسين برانگيز موفق شد دو بر يک با امتيازات ۲۱ بر ۱۹، ۱۹ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۳ اين تيم اروپايي را از پيش رو بردارد. هوشمند و سالمي ديروز ۵ شنبه ۲۰ آذرماه در سوم روز مسابقات براي صعود به مرحله دوم مي بايست مقابل رژيم اشغالگر قدس (تيم ۲۲ مسابقات) صف آرايي مي کردند که در اين ديدار حاضر نشدند و بدين ترتيب از صعود به مرحله بعد بازماندند.

تيم ملي ب ايران (تيم ۳۲ مسابقات) ديگر نماينده کشورمان متشکل از ايمان کرمي نژاد و عبدالحامد ميرزاعلي با قانون بازنده خوش شانس (لاکي لوزر) به مسابقات اصلي راه يافت و در ديدار مقابل هلند (تيم اول مسابقات) دو بر يک با امتيازات ۲۱ بر ۱۳ و ۲۱ بر ۱۹ مغلوب شد و سپس دومين بازي خود را نيز برابر انگلستان (تيم شانزدهم مسابقات) دو بر يک با امتيازات ۲۱ بر ۱۰ (ايران در ست اول)، ۲۱ بر ۱۳، ۱۵ بر ۱۳ واگذار کرد. نماينده دوم واليبال ساحلي کشورمان ديروز۵ شنبه ۲۰ آذرماه در آخرين مسابقه خود در تور جهاني مقابل اتريش صف آرايي کرد که اين مسابقه را نيز دو بر صفر با امتيازات ۲۱ بر ۱۲ و ۲۱ بر ۱۶ واگذار کرد.

بدين ترتيب کاروان واليبال ساحلي کشورمان متشکل عبدالعظيم عزيزخاني (رئيس سازمان ساحلي)، کسري غفوري (دبير سازمان ساحلي و سرپرست تيم ها)، حميد موحدي (سرمربي تيم ها )؛ صابر هوشمند و بهمن سالمي (بازيکنان تيم الف) و ايمان کرمي نژاد و عبدالحامد ميرزا علي (بازيکنان تيم ب) که براي نخستين مرتبه در تاريخ اين رشته ورزشي موفق شد به مسابقات تور جهاني واليبال ساحلي راه پيدا کند و اولين پيروزي خود را نيز در اين رقابت ها کسب کرد، در عين شايستگي و ناباوري از صعود به مرحله دوم رقابت ها بازماند و ساعت ۳ بامداد روز يکشنبه ۲۳ آذرماه ۱۳۹۳ وارد تهران مي شود.
 
کد مطلب: 590 پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html